Przyjmowanie i załatwianie spraw
- Sekretariat szkoły czyny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
- Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się drogą elektroniczną, pisemną, telefoniczną i słowną.
- W placówce obowiązuje system kancelaryjny, oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt i dodatkowo prowadzony jest dziennik korespondencyjny.
- Korespondencję przyjmuje sekretariat, rejestrując ją w dzienniku korespondencyjnym i przekazuje pocztę dyrektorowi placówki do zadekretowania lub osobom upoważnionym. Następnie sekretariat rozdziela korespondencję pracownikom szkoły oraz osobom funkcyjnym.
- Wysyłanie i doręczanie pism: sekretariat szkoły lub osoba odpowiedzialna przekazuje odbiorcy drogą: listowną, elektroniczną, faksem lub ustną.
- Sprawy w placówce załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności.